loader
Blog motoryzacyjny

Najlepsze samochody, które potrzebują laski

BACK TO:
  1. Blog "Zero do 60 razy
  2. Listy motoryzacyjne
  3. Najlepsze samochody, które potrzebują drążka

Najlepsze samochody, które potrzebują drążka

By Andy Jensen 0 Komentarze

Od prawie zawsze, pojazdy w USA oferowały ręczną skrzynię biegów w każdym zbudowanym modelu. To było tak powszechne, ręczny trans był znany jako "standard" shift, ponieważ był to domyślny wybór. Teraz, mniej niż 3% samochodów sprzedawanych w USA ma ręczne skrzynie biegów, według ostatniego raportu w LA Times. Wszystko, od wysokiej klasy samochodów sportowych do modelu bazowego gospodarki crapcans są robi daleko od ręcznych skrzyń biegów. Podczas gdy nowoczesne automaty i dwusprzęgłowe skrzynie biegów mogą zmieniać biegi szybciej niż ty i oferować lepszy przebieg, nie da się zaprzeczyć frajdzie z wiosłowania własnym. Oto 15 pojazdów, które byłyby jeszcze lepsze z kijem.

Ford GT


Fani Forda skrzywili się, gdy drugi gen Forda GT został ogłoszony w 2015 roku. Model 2017+ wziął ogień za jego 3,5L EcoBoost V6, zastępując doładowane 5,4L V8, które wydawało niesamowite dźwięki. Mimo to, nowy samochód dodał 100 KM, jednocześnie zrzucając trochę wagi, więc jest to gwiazdorski wykonawca. Niestety, będziesz musiał kupić pierwszą generację, jeśli chcesz mieć ręczną skrzynię biegów. Nowszy GT ma 7-biegową, dwusprzęgłową skrzynię od Getrag, która jest świetnym urządzeniem, ale nie pozwala trzymać obu rąk na kierownicy. To prawdopodobnie dlatego John Cena sprzedał swój wczesny.

Porsche 911 GT3 RS


GT3 RS to wspaniały samochód. Zaliczyliśmy tor i zrecenzowaliśmy poprzednią wersję tutaj, co jest dowodem na to, że dziennikarstwo samochodowe to jedna z najlepszych prac na świecie. Porsche na tor wygląda świetnie, brzmi niesamowicie i jeździ jak smród. Wnętrze wygląda i sprawia wrażenie wysokiej jakości, jest lepsze od Ciebie na zakrętach, a masywne hamulce działają i nigdy nie gasną. Wszystko to sprawia, że 911R nie powinno być jedynym sposobem na zdobycie hardcorowego 911 z drążkiem. GT3 RS ma tylko PDK, więc będziesz musiał kupić Caymana GT4, aby ręcznie zmieniać biegi. Wydaje się, że slogan Porsche powinien brzmieć "Nie ma substytutu" dla zmiany biegów.

C8 Corvette


Corvette C8 to radykalne odejście od swojego poprzednika. Jest powszechnie chwalona za osiągi na poziomie supersamochodu, właściwości jezdne i architekturę opartą na środkowym silniku. Dwusprzęgłowa skrzynia biegów Tremec w Corvette potrafi zmieniać biegi szybciej niż pędzący pocisk, co pozwala na ustanawianie nowych rekordów wydajności. C8 oferuje wiele do zaoferowania, ale dzięki układowi DCT nie da Ci poczucia "jedności z samochodem", które może dać standardowa skrzynia biegów.

Tesla Model S


Poczekajcie, poczekajcie ze mną. Model S to dobry samochód, zwłaszcza w wersji P100D. Napęd na wszystkie koła, głupi poziom momentu obrotowego i przyspieszenie równe Porsche 918, za 1/5 ceny. Jednak spora część entuzjastów określa wszystko, co ma Tesla, jako urządzenie lub bezduszne. W większości jest to spowodowane cichymi silnikami elektrycznymi, zamiast starymi dobrymi, właściwymi odgłosami spalania wewnętrznego, tak jak Bóg i natura chcieli. Prawdopodobnie jest to również zasługa skrzyni biegów, która w Tesli jest dziwną 1-biegową przekładnią typu step-down. Nawet z unowocześnionym Saleenem GTX, nie ma tu dla Ciebie zmiany biegów.

Dodge Charger Hellcat


Przez cały dzień będę się czepiał słabych automatycznych skrzyń biegów Dodge'a, ale 8-biegowa 8HP90 to solidna skrzynia, sprawdzona pod względem niezawodności, zdolna przyjąć więcej mocy niż w samochodzie, a także wydajna. Nadal, jeśli jest jeden samochód, który krzyczy Ameryka i musi zrobić burnouts na parkingu szkoły średniej z łysych orłów na tylnym siedzeniu podczas Lynyrd Skynyrd blasts, to Charger Hellcat. Ale obowiązkowe auto odbiera trochę z jego czynnika badass. Weźmy pod uwagę, że Dodge Viper był dostępny tylko z manualną skrzynią biegów, a Hellcat traci nieco ze swojej zadziorności.

BMW M4 GTS


BMW M4 to świetny samochód, który producenci samochodów na całym świecie uważają za cel, do którego muszą dążyć (patrz CTS-V poniżej). Pakiet F82 Competition czyni go jeszcze bardziej groźnym, za dodatkową opłatą. M4 GTS to kolejny krok w górę, z dodatkowymi 50 KM, mniejsza waga, zawieszenie skoncentrowane na torze, co oznacza, że powinien być zwycięzcą. I jest, ponieważ może okrążyć Nürburgring w tym samym czasie co supersamochód Porsche Carrera GT. 6-biegowa skrzynia manualna została porzucona jak kiepska studniówka na rzecz hardcorowo zestrojonej 7-biegowej dwusprzęgłówki. Tak to jest, gdy firma motoryzacyjna przedkłada czasy okrążeń nad zaangażowanie kierowcy.

Ford F-150 Raptor


Podobnie jak Hellcat, Raptor to 'murica w formie ciężarówki. Jestem trochę zdziwiony, że nie jest fabrycznie wyposażony w Yeti wypełnione Bud Lightem w uchwytach na kubki. To jak legalna, uliczna ciężarówka z Super Stadium, z wielkim nastawieniem, prawdziwymi możliwościami i prawdziwą użytecznością. Niewiele ciężarówek może to powiedzieć. Wiesz, co można dostać w starym, podstawowym modelu Nissana Frontiera, czego nie można znaleźć w Raptorze? Być może już widzisz motyw, ale to manualna skrzynia biegów, której brakuje Raptorowi. W tej chwili Frontier oferuje 5- lub 6-biegową skrzynię manualną, oraz automatyczną. Opcje muszą być miłe, co Ford?

Aston Martin DB11


Samochody sportowe, egzotyki i samochody turystyczne zasługują na manualną skrzynię biegów. Wspaniały DB11 wygląda jak gwiazda filmowa, dzięki franczyzie Jamesa Bonda, i brzmi jak niebo z 5.2L V12 lub 4.0L V8. Za ćwierć miliona dolarów, powinien. Powinien również mieć opcję manualnego trans, aby dopasować wybór silników. Podczas gdy 8-biegowa skrzynia zbudowana przez ZF jest na równi z resztą samochodów w swojej klasie, po prostu czegoś brakuje. Wyobraźcie sobie Jamesa Bonda przyspieszającego w gniewie w kierunku strzelających do niego wrogów. Ma obie ręce zawsze na kierownicy, bez zmiany biegów i to po prostu nie jest to samo.

Audi R8


Jeśli to jest wystarczająco dobre dla Tony Stark, to powinno być wystarczająco dobre dla nas, prawda? R8 wygląda rewelacyjnie, ale napęd nie do końca potwierdza jego wygląd. Na papierze wszystko wygląda świetnie. Ponieważ R8 bazuje na Lamborghini Haracan, dzieli układ napędowy z droższym Lambo. W przypadku ponad 600-konnego 5.2L V10, to świetna wiadomość. Po stronie skrzyni biegów, to jest mniej wspaniałe, jeśli lubisz ręczną kontrolę. 7-biegowa dwusprzęgłowa skrzynia S Tronic jest szalenie szybka jak na supersamochód przystało, ale nieco ograniczająca. To samochód dla starego faceta w dżinsowych szortach (bez urazy, jeśli to ty) w drodze do klubu country, a nie dla kogoś, kto wyrywa się na krętą drogę w kanionie.

Cadillac CTS-V


Przez ponad dekadę fani amerykańskiego żelastwa pytali, kiedy pojawi się alternatywa dla niemieckich mocarzy, takich jak BMW M5 i Mercedes E63 AMG. O dziwo, to Cadillac odpowiedział na to wezwanie. Oryginalny CTS-V był w zasadzie Corvette Z06 z 4 drzwiami, a to obejmowało LS6 V8 i 6-biegową skrzynię manualną T-56. Drugi gen 2009 rocked jeszcze więcej mocy, i ładniejsze przesunięcie TR-6060 ręczny. Podczas gdy trzeci gen 2016 model dostarczony wspaniałe wnętrze i bonkers 640 KM, ale 8L90 automatyczny był postrzegany przez entuzjastów jako krok w dół. Może CTS-V nie zostałby wycofany z produkcji, gdyby nadal miał automatyczną skrzynię biegów?

BAC Mono


Jeśli absolutnie kochasz jazdę samochodem, to prawdopodobnie nie masz nic przeciwko rezygnacji z komfortu w imię oszczędności wagi. BAC Mono bierze to do ekstremum, oferując tylko jedno siedzenie, więc możesz wyjść i samolubnie cieszyć się jazdą bez takich bezużytecznych dodatków jak fotele pasażerów. To działa, a Mono za 150 000 dolarów sprzedaje się zaskakująco dobrze. Zaskakujący jest również brak manualnej skrzyni biegów. Jeśli kupujesz uliczną, legalną zabawkę na tor, z ostrym jak brzytwa nastawieniem na zabawę, nie powinieneś zmieniać biegów? Morgan Roadster i Lotus Exige są tu prawdopodobnie lepszym wyborem.

Chevy Colorado ZR2


Chevy zrobiło furorę wprowadzając na rynek zmodernizowany model Coloradodrugiej generacji. Oprócz tego, że w końcu był konkurencyjny w stosunku do Toyoty Tacoma, miał mocne silniki i solidne wnętrze, Colorado oferował ręczną skrzynię biegów. Chevy ponownie zrobiło furorę, kiedy zadebiutował model ZR2, ponieważ wersja hardcorowa wygląda świetnie z ulepszeniami off-roadowymi, ale brak manuala odbiera jej część zabawy i prawdopodobnie część kontroli nad wspinaczką.

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio


Powrót Alfy do Ameryki Północnej przyniósł kilka naprawdę ładnych pojazdów. Szybko po tym nastąpiła masa samochodów testowych, które się zepsuły. Jeśli niezawodność Toyoty nie jest dla Ciebie, Alfa ma świetną dynamikę jazdy dla ludzi z nadmiarem gotówki. Mocna Giulia sedan stanowi włoską alternatywę dla BMW 3, a Quadrifoglio "mówisz źle" jest przeciwnikiem M3 (głównie). Google mówi, że automaty mają 5 razy więcej części niż manualne skrzynie biegów, co oznacza, że ta Alfa jest jeszcze bardziej prawdopodobne, aby zawieść cię, ponieważ nie można go wybrać z manualną skrzynią biegów.

Jaguar F-Type


F-Type jest ogólnie rzecz biorąc wspaniały samochód; wygląda zdecydowanie Jag, oferuje eleganckie wnętrze, a także ma wydajność, aby poprzeć swój wygląd. Silniki V6 i V8 brzmią fantastycznie i zajmują wysokie miejsce na naszej liście najlepiej brzmiących silników. Niestety dla nas, nie można uzyskać wysokiej mocy silnika z kijem. Jasne, manualna skrzynia biegów jest dostępna z V6, ale my chcemy zmieniać nasze własne biegi w V8. Jag mówi, że to mało prawdopodobne, ponieważ tylko ułamek nabywców wybrał ręczny jak jest. Booo.

Ferrari cokolwiek


Wejdź na stronę Ferrari North America i przejrzyj opcje. Od 488 Spider, do F8 Tributo i 812 Superfast, jedyną wymienioną skrzynią biegów jest 7-biegowa F1 DCT. Jak reszta samochodu, inspirujące, drogie i prawdopodobnie warto. Ale też nie tak fajne jak stary samochód Magnum PI i zmiana w wydechu, gdy zmieniał biegi. Wiedzcie tylko, że zanim kupicie konia wierzchowego, nie możecie wybrać manuala na karcie opcji.

Supra A90


Fanboje JDM zrobili wielki smród, kiedy "MKV" Supra nie była tak potężna jak psychotyczne MKIV, które można znaleźć na YouTube. Mimo to, jest to dobry samochód, z większą mocą i mniejszą wagą w porównaniu do A80, plus ładniejsze wnętrze i lepsze prowadzenie. Ponieważ dzieli podwozie i układ napędowy z BMW Z4, co oznacza wspólne auto z rzędową szóstką. Jasne, jest ręczny z bieda-spec cztery banger modelu, ale nie dostaniemy tych w Ameryce Północnej, prowadząc wiele wojowników klawiatury ogłosić "no stick, no care".

2020+ Shelby GT500


Nowy GT500 to dzieło sztuki. Jego wygląd, możliwości personalizacji, osiągi... wszystko. No... może nie wszystko dla takiego miłośnika manualnych skrzyń biegów jak ja. Choć przekładnia DCT w nowym Shelby Mustangu GT500 jest bardzo chwalona, to nadal nie jest to skrzynia manualna. Wszyscy wiemy, że współczesna przekładnia DCT jest w stanie pokonać każdą manualną, ale nie chodzi tylko o liczby. Chodzi również o zaangażowanie kierowcy i poczucie więzi z samochodem. Konkurenci GT500, tacy jak Challenger Hellcat czy Camaro ZL1, oferują nawet manualną skrzynię biegów. Ford, zastanów się jeszcze raz!

Powiązane wpisy na blogu

Wielki projekt Lego Hot Rod

Czy Range Rover Velar ...

Samochody elektryczne mogą dać czadu

Czy samochody przyszłości staną się ...

10 najlepszych supersamochodów z ...

Recenzja Exotics Racing...

Mały, ale zabójczy: Mazda ...

Million Dollar Club: 20 ...

Jak utrzymać swój używany samochód

Porsche 997 Turbo S ...

Motocykle wyścigowe i ...

10 niezbędnych rzeczy, które należy mieć w ...

Dodaj komentarz

PRZEGLĄDAJ SAMOCHODY NA SPRZEDAŻ!

Więcej transakcji

2018 Toyota RAV4 XLE

2022 Ram 1500 Laramie

2018 BMW X3 xDrive30i

2022 Buick Encore

2019 Dodge Journey

2022 Jeep Grand Cherokee L

Więcej ofert